Acest website foloseste cookie pentru a asigura o bună experiență pe site-ul nostru. Ce sunt cookie.

Garantie produse

27.03.2019 6 Comment(s) Probleme cu produse in garantie.,

Daca un produs s-a defectat sau are probleme si doriti sa faceti public acest lucru postati aici. Foarte util daca doriti sa avertizati si ceilalti clienti ivape.ro de anumite vicii de fabricatie ale unor produse, sau sa avertizati ceilalti potentiali clienti sa nu cumpere un anumit produs.

6 Comment(s)

Balint Csaba:
26.08.2019, 07:32:26 PM
Reply

Cristian, te inteleg, dar cum fac sa ma plang eu?

CRISTIAN CUCU:
31.07.2019, 10:13:13 PM
Reply

Am comandat un MOD smok MAJESTY 225 W tc in data de 4.07 2019 si la schimbarea acumulatorilor de cele mai multe ori , nu porneste. Am fost in concediu si din aceasta cauza nu am putut sa va scriu mai devreme.Nu stiu cate zile am garantie la acest produs. Astept un raspuns . Va multumesc.

Valentin Vasilescu:
11.09.2019, 12:50:13 PM

Produsul a fost inlocuit cu altul nou acum mai bine de o luna.

Torok Robert:
30.09.2019, 06:19:12 PM
Reply

Buna, Am comandat un kit aramax power si de ceva vreme am numai probleme cu el. In timp ce vapam, am simtit ca a devenit foarte fierbinte instant in partea de jos, baza bateriei. De atunci, de cateva ori pe zi incepe sa "palpaie" butonul, cu rosu, de 10 ori, cred ca are scurt circuit. Este posibil sa fi patruns lichid la beterie? Trebuie sa il las vre-o jumatate de ora, dupa care functioneaza iarasi, doar ca se incalzeste instant baza bateriei foarte tare, dupa fiecare puff. Kitul l-am comandat in 13.06.2019, nu stiu cata garantie are produsul. Multumesc, Robert

Valentin Vasilescu:
08.10.2019, 12:35:40 PM

Nu l-ati mai trimis la garantie cum am discutat telefonic, banuiesc ca s-a rezolvat prin inlocuirea rezistentei.

Catanoiu Raluca:
12.03.2020, 10:44:13 PM
Reply

Am comandat o Ego Aio editie aniversara si nu sunt multumita deloc de ea, e diferenta foarte mare de vapat intre ea si GS ego2. Se mai poate returna?

Sorin Daia:
26.04.2022, 07:03:42 PM
Reply

Salut. Am comandat printre altele un Kit Coolfire Z80 Zenith 2- Innokin, iar la cateva zile modul Innokin Coolfire Z80 da o eroare LOW REZ cu sau fara atomizor instalat. Am resetat modul si pe auto si pe extended, am pus alte atomizoare tot de la Innokin si la fel. Ce e de facut in situatia asta?

varga monica:
24.02.2022, 10:41:04 AM
Reply

buna ziua. am cumparat o tigara vaporesso ego tx 40 si nu se incarca deloc. in 23.02.2022 am primit-o si seara am pus-o la incarcat si dupa doua oreera tot descarcata.se oate returna si inlocui?

Leave a Comment